Anulacja przewoźnika
Utworzono:
2025-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-06
Anulację dla przewoźnika na platformie przewozimy.pl można utworzyć na dwa sposoby:
1. Pierwszy sposób to dodanie anulacji w momencie gdy zlecenie jest oznaczone statusem “w realizacji”. Przejdź do zakładki “Zlecenia” i kliknij przycisk “Anulacja” znajdujący się w kolumnie Przewoźnik.





1. Pierwszy sposób to dodanie anulacji w momencie gdy zlecenie jest oznaczone statusem “w realizacji”. Przejdź do zakładki “Zlecenia” i kliknij przycisk “Anulacja” znajdujący się w kolumnie Przewoźnik.
Po kliknięciu pojawi się okno “Anuluj przewoźnika” które należy wypełnić. Pole rodzaj daje możliwość dodania anulacji w której przewoźnik obciąża Twoją firmę za np. podjazd na miejsce załadunku -”Przewoźnik obciąża nas (-)”, oraz anulacji gdzie Twoja firma obciąża kosztami przewoźnika np. za brak wystarczającej ładowności ”Obciążamy przewoźnika (+)".
Aby zatwierdzić utworzenie anulacji dla danego przewoźnika należy zakończyć akcję przyciskiem “Zapisz”.
2. Drugi sposób tworzenia anulacji odbywa się z poziomu Bilansu. Przejdź do zakładki “Zlecenia” a następnie kliknij w numer zlecenia w którym chcesz wprowadzić anulację
2. Drugi sposób tworzenia anulacji odbywa się z poziomu Bilansu. Przejdź do zakładki “Zlecenia” a następnie kliknij w numer zlecenia w którym chcesz wprowadzić anulację
Kliknięcie spowoduje przejście do strony która zawiera wszystkie informacje na temat danego zlecenia. Aby utworzyć anulację należy kliknąć w “Bilans”
Następnie, kliknij w przycisk znajdujący się w prawej części strony “+ Dodaj pozycję”
Po kliknięciu zostanie otwarty formularz który pozwala na utworzenie anulacji zarówno dla klienta jak i dla przewoźnika. Z pola kontrahent możemy wybrać Zleceniodawcę i Przewoźnika którzy byli wcześniej wprowadzeni do danego numeru zlecenia. Rodzaj anulacji: Przychód - my obciążamy kontrahenta, Wydatek - kontrahent obciąża nas. W tym polu możliwe jest zaznaczenie opcji “Nie uwzględniaj w rozliczeniu”, która wpływa na pojawienie się dodanego rekordu w rozliczeniu dla pracownika który wprowadził dane zlecenie.
Blokada płatności dotyczy Wydatku, jeśli zaznaczymy opcję na TAK, to w Zakładce płatności nie będzie możliwości opłacenia danej anulacji.
Po wypełnieniu wszystkich informacji zatwierdzamy utworzenie pozycji anulacji przyciskiem “Zapisz”
Powrót
Dodaj komentarz