Jak dodać anulację od klienta? Rekord zlecenia
Utworzono:
2025-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-06
Aby zamknąć zlecenie poprzez anulację od zleceniodawcy tzn. klienta należy na utworzonym wcześniej numerze zlecenia kliknąć strzałkę
a następnie, opcję “Zakończ”



Gdy otworzy się okno “Zakończ zlecenie” wybierz Status zakończenia jako “Anulowanie zlecenia przez zleceniodawcę”.
zmiana statusu zakończenia otworzy pola które są niezbędne do utworzenia rekordu anulacji. Zamknięcie zlecenia ze statusem “Anulowanie zlecenia przez zleceniodawcę” powoduje, że wprowadzona wcześniej stawka frachtu od klienta jest zastępowana kwotą wpisaną jako anulacja, a zamknięcie zlecenia oznaczone jest jako anulacja zleceniodawcy.
Po wypełnieniu wszystkich informacji, należy zakończyć akcję poprzez przycisk “Zakończ zlecenie".
Powrót
Dodaj komentarz