Przewozimy.pl - ogólne informacje dotyczące platformy
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-05
1. Dashboard - strona główna platformy na której widoczne są komunikaty kierowane do użytkowników od administratora. Dashboard wyświetlany jest po zalogowaniu do platformy, gdzie widoczny jest panel modułów w górnej części strony, od lewej strony dostępne są moduły Zlecenia, Kontrahenci, Narzędzia, Księgowość, Płatności Administracja. Prawa górna część strony służy do zarządzania kontem użytkownika, zmianą motywu (czarny lub biały), dokumentami dostępnymi dla pracowników, listą kontaktów, kontami pocztowymi oraz wyszukiwarką. Górny pasek platformy jest nieruchomy i widoczny w każdym momencie użytkowania platformy. Z poziomu dashboard użytkownik może wprowadzić Nowe zlecenie i odczytać komunikaty.
2. Zlecenia - Lista zleceń w formie tabeli. Zakładka pozwala na rejestrację zleceń od klientów, tworzenie zleceń dla przewoźników oraz zarządzaniem i monitorowaniem wszystkich wprowadzonych transportów do platformy. Z tej zakładki możesz bezpośrednio sprawdzić na jakim etapie jest realizowane zlecenie transportowe wewnątrz firmy. Rejestr zleceń możesz dowolnie konfigurować pod względem statusu realizacji. Dostępne są opcje sortowania, wyszukiwania i podglądu zleceń transportowych co znacząco wpływa na szybkość działań pracowników.
3. Kontrahenci - Baza wszystkich wprowadzonych kontrahentów przez użytkowników uszeregowana w przejrzystym widoku tabeli. Wyświetlane informacje obejmują: Nazwę kontrahenta, numer VAT, status kontrahenta i profil kontrahenta (przewoźnik, zleceniodawca, partner oraz profil poza transportowy). Zakładka ta ułatwia organizację współpracy, szybkie odnalezienie potrzebnych informacji oraz usprawnia zarządzanie relacjami biznesowymi.
4. Narzędzia - Zakładka ta służy do zarządzania flotą pojazdów i optymalizacją procesów transportowych. Dostępne są trzy moduły: tabela pojazdów i przyczep - służy do dodawania nowych pojazdów do platformy, zarządzania ich parametrami, kosztami. Funkcja mapy pozwala planować trasy pojazdów które zostały wprowadzone do systemu oraz zarządzać ich kosztami przejazdów. Planer załadunków to miejsce w którym użytkownicy mogą sprawdzić rozmieszczenie ładunków na powierzchni transportowej tak aby jak najlepiej zoptymalizować dostępne miejsce ładunkowe.
5. Księgowość - moduł ten pozwala na zarządzanie dokumentami księgowymi. Umożliwia księgowanie faktur od kontrahentów, organizację wysyłki dokumentów oraz prowadzenie ewidencji przychodów i wydatków która może być eksportowana do formatów: Optima (XML), Symfonia FK, InsERT, XML, CSV, JPK (Jednolity Plik Kontrolny), KSEF (Krajowy System e-Faktur). Dzięki temu księgowość otrzyma pełną dokumentację przychodów i wydatków zarejestrowanych na platformie.
6. Płatności - moduł pozwalający na systematyczne weryfikowanie finansów firmy. Płatności podzielone są na 5 odrębnych zakładek takich jak: płatności od zleceniodawców, płatności od przewoźników, weryfikacja, limity zleceniodawców i reklamacje. Funkcje te pozwolą zarządzać finansami firmy z jednego miejsca, a płatności dla kontrahentów mogą być wgrywane do banku poprzez generowanie jednego pliku. Dzięki limitom kupieckim, administracja zarządza w czasie rzeczywistym ryzykiem związanym z współpracą z kontrahentami, co pozwala efektywnie wpływać na dobranie najlepszych klientów.
7. Administracja - obszar umożliwiający zarządzanie kluczowymi funkcjami platformy, z której użytkownik może przejść do zakładek: Rozliczenia, użytkownicy, ustawienia, konta e-mail, komunikaty i raporty. Moduł zapewnia administracji wgląd w podsumowania działań pracowników, dostosowywanie platformy pod względem użyteczności i personalizacji.
Powrót
Dodaj komentarz